W ramach usług home delivery oferujemy:

Dwuosobowy zespół

Każda dostawa realizowana jest przez dwuosobowy zespół fachowców dzięki czemu mamy pewność właściwej obsługi zlecenia niezależnie od gabarytu przewożonego mienia czy ilości związanych z nim prac dodatkowych takich jak montaż czy instalacja.

Dowóz towaru do Klienta

Towar dostarczany jest pod wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem specjalnie przygotowanego do tego celu meblowozu zaopatrzonego we wszelkiego rodzaju zabezpieczenia takie jak pasy mocujące czy podłoga antypoślizgowa.

Wniesienie towaru

Niezależnie od docelowej lokalizacji czy piętra nasz zespół wniesie zamówiony towar z należyta dbałością o mienie Klienta. Nasi specjaliści zwracają szczególna uwagę na bezpieczeństwo zarówno przewożonego mienia jak również otoczenia.

Rozpakowanie sprzętu

Rozpakowanie towaru w obecności Klienta to kluczowy element przy zgłaszaniu ewentualnych reklamacji nabytego towaru. Nasi pracownicy zrobią to dbając o to by nie uszkodzić przewożonego sprzętu, a także zadbać o komfort Klienta.

Drobny montaż

Usługa drobnego montażu pozwala Klientowi zaoszczędzić czas w przypadku, gdy drobne elementy meblowe takie jak uchwyty, zagłówki, poręcze, wezgłowia itd. zostały odkręcone przez producenta na czas transportu towaru do Klienta.

Instalacja RTV

Dostarczony sprzęt RTV jest instalowany, a także sprawdzany pod względem należytej funkcjonalności. Nasi pracownicy przeprowadzają kompleksową konfigurację zamówionego sprzętu tak by Klient mógł cieszyć się nim już od momentu dostawy.

Instalacja AGD

Nasi specjaliści zajmą się kompleksową instalacją sprzętu AGD. Usuną wszelkie zabezpieczenia, zadbają o podłączenie do instalacji wodnej, gazowej, bądź kanalizacyjnej, a także skonfigurują w razie potrzeby przed pierwszym użyciem.

Ustawienie w wyznaczonym miejscu

Zamówiony towar ustawiany jest we wskazanym przez Klienta miejscu niezależnie od gabarytu. Nasi pracownicy zadbają, aby elementy otoczenia takie jak ściany pozostały w stanie nienaruszonym zaś podłoga nie uległa porysowaniu.

Wyrzucenie zbędnych opakowań

W ramach usługi home delivery pracownicy firmy DTS zajmą się skompletowaniem zbędnych opakowań powstałych w procesie rozpakowania, a następnie wyrzucą je do wskazanego przez Klienta odpowiedniego pojemnika komunalnego.

Utylizacja zużytego sprzętu

Nasi specjaliści zadbają o komfort Klienta odbierając od niego wszelkie zużyte, bądź też niepotrzebne sprzęty. Pracownicy zajmą się ich kompletacją, a następie wyniesieniem, transportem i zutylizowaniem zgodnie z obowiązującymi normami.

Cash on Delivery

Usługa Cash on Delivery to wygodny system płatności przygotowany dla Klientów, którzy wolą płatność przy odbiorze zamówionego Towaru. Nasi pracownicy dopełnią wszelkich formalności wystawiając Klientowi stosowne dokumenty zakupu.

System powiadomień SMS

Na każdym etapie realizowanego zlecenia Klient powiadamiany jest drogą smsową o aktualnym statusie jego zamówienia, planowanej dacie dostawy, a także dokładnej godzinie dostawy towaru do domu, dzięki czemu może planowac swój dzień swobodnie.

Panel Klienta

Specjalny panel pozwala nie tylko śledzić aktualny status zlecenia, ale także informuje o planowanej godzinie dostawy, pokazuje aktualną pozycję GPS, a także dostarcza niezbędnych informacji takich jak zdjęcia i dane osób realizujących zlecenie.

Nowoczesne rozwiązania IT

Dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technologicznym w postaci autorskich systemów IT potrafimy nie tylko efektywnie wyznaczyć optymalne trasy do realizacji kilku zleceń ale również mieć stałą kontrolę nad terminowością realizacji zleceń.

4 kanałowy system rejestracji zleceń

Niezależnie od preferencji Klienta oferujemy różnorodność w sposobie rejestracji zleceń dzięki wielokanałowemu systemowi rejestracji za pośrednictwem Webserwisu B2B, Call Center, Punktu Obsługi Klienta, a także Panelu Klienta.

4 poziomowa kontrola jakości

W trosce o zadowolenie naszych Klientów stosujemy wielopoziomową kontrolę jakości świadczonych przez nas usług realizowaną za pośrednictwem Formularza Dostawy, kanału SMS, ankiety telefonicznej i anonimowej opinii w Panelu Klienta.

Ponadto gwarantujemy:

Terminowość dostaw

Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalnej logistyce opartej na wyspecjalizowanych systemach IT gwarantujemy terminowość realizowanych przez nas dostaw, a także dowóz towaru dokładnie na czas wskazany Klientowi w toku realizacji zlecenia.

Wieloletnie doświadczenie

17 letnia obecność na rynku pozwoliła nam na stałe podnoszenie naszych kwalifikacji jak również poszerzanie nabytej wiedzy. Dzięki naszemu doświadczeniu mamy pewność, że świadczone przez nas usługi są na najwyższym poziomie.

Wyspecjalizowany personel

Zatrudniamy jedynie profesjonalny i doświadczony personel będący podstawą należytej realizacji zleceń w branży usługowej. Nasi pracownicy to ludzie, stale podnoszący swoje kwalifikacje, dla których satysfakcja Klienta jest rzeczą najważniejszą.

Profesjonalne wyposażenie

W swoich zasobach posiadamy specjalistyczne auta, w których skład wchodzą systemy lokalizacyjne GPS, listwy mocujące, pasy transportowe do zabezpieczania ładunku, wózki, podłogi antypoślizgowe oraz koce transportowe.

Rozbudowana sieć oddziałów

Nasza sieć oddziałów zlokalizowanych w największych miastach w Polsce pozwala nam być stale blisko Klienta, zaś rozbudowana i sprawna organizacja jest gwarancją efektywnej realizacji pozwalająca na skracanie dystansu, czasu i redukcję ceny.

Ubezpieczenie usług i transportu

Z najwyższa troską podchodzimy do zamówionego przez Klienta towaru. W naszej działalności oferujemy pełen zakres ubezpieczenia zarówno od szkód powstałych podczas realizacji usługi, jak również powstałe podczas transportu towaru do Klienta.

Najwyższa jakość

Nasze niezwykłe przywiązanie do jakości świadczonych przez nas usług wynika z dbałości o satysfakcję Klienta. Dzięki wdrożonym procedurom ISO 9001:2008 a także stałej kontroli jakości realizowanych przez nas zleceń dbamy o spokój i zadowolenie naszych Klientów.

Niezawodna flota

Sprawne i niezawodne auta to gwarancja terminowości dostaw. Nasza flota, jej stan i niezawodność wyznaczają branżowe standardy. Każdy samochód wyposażony jest w system satelitarny monitoringu GPS oraz pasy mocujące i maty antypoślizgowe.

Obsługa Call Center

Nasz dział Call Center jest do stałej dyspozycji Klientów, dzięki czemu nie tylko monitorujemy jakość i przebieg realizacji naszych usług, ale także odpowiadamy na wszelkie pytania i zajmujemy się obsługa ewentualnych reklamacji.

Obsługa reklamacyjna

Nasi pracownicy zajmują się kompleksową obsługa reklamacyjną opartą na odbiorze zleceń reklamacyjnych, przyczynową klasyfikację uszkodzeń towarów, przepakowanie i zabezpieczenie zwróconego towaru w transporcie.

Zróżnicowane wsparcie operacyjne

Nad przebiegiem realizacji czuwa zespół będący w stałym kontakcie z Klientem za pośrednictwem rozmaitych kanałów komunikacyjnych. To nie tylko opieka koordynatora realizowanej usługi, ale także działu jakości i pracowników Call Center.

Bezpieczeństwo

Gwarancja bezpieczeństwa to nie tylko oferowane ubezpieczenia, to także spokój jaki gwarantujemy naszym Klientom, którzy zdecydowali się powierzyć realizacje usługi profesjonalistom. Dzięki nam Klient może być spokojny o każdy aspekt realizacji.

Sprawdź również nasze usługi transportowe!

Pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty poprzez powierzanie nam całościowej obsługi logistyczno-magazynowej. Oferujemy zarówno usługi spedycyjne, transport całopojazdowy (FTL), drobnicowy (LTL) jak również rozbudowaną logistykę kontraktową. Posiadamy dedykowane centra logistyczne dla Klientów, w których planujemy wszelkie procesy i operacje magazynowe oraz dystrybucję sprzedaży.

Doświadczeni
pracownicy

Wierzymy, że w branży usługowej najważniejsi są pracownicy. Tylko zatrudniony na stałe personel może właściwie identyfikować się z wartościami i celami firmy. Nasi pracownicy to wyszkoleni fachowcy, którym z pewnością można zaufać.

Bezpieczny
transport

Sprawna i niezawodna flota aut to gwarancja, terminowości. Nasza flota, jej stan i niezawodność wyznaczają branżowe standardy. Każdy samochód wyposażony jest system satelitarnego monitoringu GPS oraz pasy mocujące i maty antypoślizgowe.

Wielopoziomowa
kontrola jakości

W trosce o jak najwyższą jakoś serwisu świadczonego przez naszą firmę na bieżąco kontrolujemy przebieg realizacji zamówienia wykorzystując nowoczesne rozwiązania badające jakość i satysfakcję Klienta.

Profesjonalna usługa Home Delivery
Krok po Kroku

Dostawa
pod wskazany adres

Dwuosobowy zespół pracowników dostarcza zamówiony towar pod adres wskazany w zamówieniu. Adres ten może zostać skorygowany przez Klienta w drodze kontaktu z koordynatorem świadczonej usługi. Wszelkie dane kontaktowe do osób obsługujących zlecenie dostępne są w Panelu Klienta, dzięki czemu Klient ma pełną swobodę komunikacji z zespołem operacyjnym.

Wniesienie
niezależnie od piętra

Pracownicy DTS dostarczą zamówiony towar niezależnie od lokalizacji czy piętra. To właśnie po stronie zespołu operacyjnego leżą wszelkie kwestie organizacyjne. Jeżeli budynek docelowy nie posiada windy, pracownicy dostarczą towar niezależnie od piętra, na które będą musieli go dostarczyć.

Rozpakowanie
sprzętu

Rozpakowanie sprzętu przez pracowników firmy DTS przebiega w sposób mający na celu redukcję uszkodzeń mienia. Odpowiednie podejście do procesu ma kluczowe znaczenie w procesie identyfikacji uszkodzeń fabrycznych, będących podstawą ewentualnej reklamacji.

Okazanie sprzętu
Klientowi

Zamówiony towar podlega okazaniu klientowi w celu zlokalizowania wad fabrycznych, bądź też znamion uszkodzenia transportowego. Dopiero po potwierdzeniu przez Klienta braku uszkodzeń towar jest rozpakowywany i instalowany/montowany w lokalu Klienta.

Montaż
mebli

Meble podlegające drobnemu montażowi są starannie skręcane przez zespół pracowników firmy DTS. Zakres usług montażowych obejmuje instalację oparć, podłokietników, nóżek, elementów suwowych, uchwytów itd.

Instalacja sprzętu
RTV / AGD

W przypadku zamówienia przez Klienta sprzętu RTV / AGD pracownicy DTS zajmują się jego należytą instalacją i podłączeniem. Zadaniem zespołu operacyjnego jest zadbanie o to by Klient po dostarczeniu towaru mógł się cieszyć jego użytkowaniem.

Ustawienie
w wyznaczonym miejscu

W przypadku montażu (w tym towaru wielkogabarytowego) zespół operacyjny zajmuje się ustawieniem sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Klienta tak by zamówiony towaru mógł być użytkowany w miejscu docelowym od momentu montażu/instalacji.

Wyrzucenie
zbędnych opakowań

Po zakończonym zadaniu pracownicy DTS uprzątają zbędna opakowania. Po stronie zespołu operacyjnego leży wyrzucenie wszelkich kartonów, folii, stretchy i innych nieporządanych odpadów powstałych w procesie rozpakowania do kontenera wskazanego przez Klienta.

Utylizacja
zużytego sprzętu

Na życzenie Klienta zespół wyniesie zbędne meble, bądź też urządzenia RTV/AGD, a następnie zgłosi je do utylizacji. Dzięki temu Klient ma możliwość pozbycia się niepożądanych urządzeń bez wychodzenia z domu.

Badanie
satysfakcji

Cały proces dostawy podlega rygorystycznemu procesowi kontroli jakości badanej za pośrednictwem rozmaitych kanałów komunikacyjnych. Dzięki temu mamy pewność, że wykonywana przez nas praca jest na jak najwyższym poziomie, a także pozwala nam to na wyeliminowanie ewentualnych błędów podczas przyszłych dostaw.

Wielopoziomowa kontrola jakości

W trosce o jak najwyższą jakoś serwisu świadczonego przez naszą firmę na bieżąco kontrolujemy przebieg realizacji zamówienia wykorzystując nowoczesne rozwiązania badające jakość i satysfakcję Klienta.

Formularz dostawy

Każdy nasz Klient po zakończonej usłudze jest proszony o wypełnienie ankiety. Jest to dla nas bardzo ważny proces, ponieważ pozwala ustalić poziom zadowolenia i jakości z świadczonych przez nas usług. Dzięki niemu możemy również doskonalić nasze procesy i eliminować ewentualne błędy.

Kontrola SMS

Naszym Klientom wysyłamy również wiadomość SMS z zapytaniem czy jest zadowolony z realizacji usługi. W wiadomości prosimy o udzielenie krótkiej informacji TAK/NIE. W przypadku niezadowolenia naszych Klientów ze świadczeń naszej firmy - niezwłocznie kontaktujemy się z nimi w celu ustalenia powodu, oraz wyeliminowania go w przyszłości.

Ankieta telefoniczna

Pracownicy działu Kontroli Jakości każdego dnia rozmawiają z 20% Klientów z dnia poprzedniego - prosząc o ich opinię na temat przebiegu oraz jakości świadczonych usług transportowych, montażowych itp. Dzięki bezpośredniej rozmowie możemy być bliżej Klientów i efektywniej reagować na ich sugestie.

Strefa Klienta

W Strefie Klienta umożliwiamy również pozostawienie anonimowej informacji na temat przebiegu usługi. Wszystkie informacje są przez nas szczegółowo analizowane ponieważ jakość świadczonych przez nas usług odpowiada nawet najbardziej wygórowanym potrzebom naszych Klientów.

Strefy dostaw

Nasz system automatycznie oznacza wybraną strefę dostawy oraz planuje drogę dojazdu do Klienta oznaczając parametry potrzebne do wyceny: strefę dostawy oraz ilość km poza nią.

Planowanie dostaw

Do terminowej realizacji zleceń wykorzystujemy moduł planowania harmonogramów dla kierowców. Nasz system automatycznie wyznacza optymalną trasę łącząc wybrane zlecenia, a także sugeruje kolejność dostaw do Klienta.

Raporty marketingowe

Naszym Klientom dajemy również możliwość przygotowywania raportów marketingowych z naszego systemu. Dzięki temu mogą dowiedzieć się więcej na temat Klientów którzy dokonują u nich zakupów.

Sposoby rejestracji zleceń

Oferujemy również kilka sposobów rejestracji zleceń Klientów. W zależności od preferencji mogą rejestrować je poprzez: Webservice B2B, Call Center, Punkt Obsługi Klienta oraz internetową Strefę Klienta.

Webservice B2B

Naszym Partnerom oferujemy możliwość integracji z systemem Klienta. Zlecenia w systemie DTS zakładane są automatycznie przez webservice wywołany przez Zleceniodawcę. Cała wymiana danych odbywa się on-line. Istnieje również możliwość importowania zleceń z wykorzystaniem systemów wymiany plików csv lub xls przy pomocy koordynatora.

Call Center

Zlecenia mogą być przyjmowane telefonicznie przez pracowników Call Center. Podczas rozmowy uwzględniane są wszystkie szczegóły dotyczące dostawy. Pracownicy CC są do dyspozycji Klientów przez 6 dni w tygodniu. Udzielają Klientom informacji oraz czynnie reagują na ewentualne uwagi dotyczące przebiegu zlecenia.

POK

Zlecenia również mogą być rejestrowane w systemie DTS przez pracownika Punktu Obsługi Klienta znajdującego się w salonie Partnera. Zapewniamy kompleksową obsługę i wycenę przyjmowanych zleceń transportowych, montażowych oraz instalacyjnych.

Strefa Klienta

Klient może zarejestrować swoje zlecenie transportowe korzystając z internetowej Strefy Klienta. Podczas zamawiania usługi Klient samodzielnie ustala szczegóły realizacji takie jak: datę, godzinę realizacji oraz ma możliwość zakupu usług dodatkowych.

Poczuj się jak nasz Klient i planuj dzień swobodnie!

Dbamy o komfort naszych Klientów dlatego też każdy z nich otrzymuje swój dostęp do Strefy Klienta DTS. Za pomocą tego serwisu internetowego może on uzyskać dostęp do szczegółów realizacji swojego zlecenia. Jest to jedyny system na rynku, który na podstawie aktualnej pozycji pracownika realizującego dostawę co do minuty szacuje czas dostawy jego zamówienia oraz aktualnej sytuacji drogowej.


Zalety Panelu Klienta:

✔ Precyzyjny czas dostawy

✔ Szczegółowe informacje

✔ Pełna historia operacji

✔ Interaktywna mapa GPS

✔ Dane osób obsługujących zlecenie

✔ Informacje kontaktowe

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo w postaci posiadanych polis ubezpieczeniowych i gwarancja, którą otrzymuje Klient od nas w postaci rękojmi za wykonywane usługi, pokazuje troskę, z jaką firma podchodzi do rzeczy Klienta.

OC Działalności

Ubezpieczenie OC Działalności od wszystkich ryzyk utraty lub uszkodzenia mienia podczas wykonywania pracy do kwoty 1 mln PLN.

OC Przewoźnika Drogowego

Ubezpieczenie OC Przewoźnika Drogowego w transporcie krajowym oraz międzynarodowym obejmuje szkody powstałe podczas wykonywania transportu polegającego na utracie lub uszkodzeniu przesyłki do kwoty 3 mln PLN.

OC Spedytora

Ubezpieczenie OC Spedytora obejmuje wszystkie szkody powstałe podczas wykonywania zawartej umowy spedycyjnej polegających na utracie lub uszkodzeniu przesyłki do kwoty 100.000 PLN.

Nasza flota

Grupa DTS dysponuje flotą ponad 115 ujednoliconych samochodów dostawczych marki Mercedes Benz, którymi każdego dnia realizuje usługi transportowe dla swoich Klientów. Wszystkie nasze auta przystosowane są do przewozu ładunków delikatnych, wymagających dokładnego zamocowania podczas transportu. Na wyposażeniu każdego pojazdu znajdują się:

• komplet pasów mocujących,
• koce służące do izolowania poszczególnych elementów,
• GPS, CB radio oraz inne urządzenia do łączności,
• podłogi antypoślizgowe,
• zabudowa kontenerowa.

Przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przewożonego ładunku. Średni wiek naszych aut nie przekracza 3 lat. Nasza flota, jej stan jest regularnie kontrolowany w autoryzowanych stacjach obsługi. Ponadto nasze samochody posiadają normę emisji spalin Euro 5.

Team Member
Tandem IVECO + przyczepa
90 m3, DMC 28T

To zestaw wykorzystywany przy dużych transportach międzynarodowych. Jego kubatura i ładowność z powodzeniem wystarczą, aby przewieźć niemal dowolna ilość towaru choćby na koniec Świata.

Team Member
Iveco
45 m3, DMC 12000 kg

Ciężarówki tej klasy to już sprzęt do realizacji najcięższych zadań. Wyposażone w windy o ładowności 2T mogą bezpiecznie przewieźć dowolny ładunek zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Team Member
MAN
35 m3, DMC 7500 kg

To samochody ciężarowe do logistyki miejskiej. Dzięki swojej masie całkowitej - 7.5T mogą wjechać do miasta bez specjalnych pozwoleń. Duża ładowność czynią z nich podstawowy środek transportu przy większych zleceniach.

Team Member
Mercedes Sprinter kontener
18 m3, DMC 3.5T

Najliczniejsza grupa samochodów w naszej flocie. Doskonale sprawdza się w logistyce miejskiej. Zabudowa kontenerowa ułatwia załadunek i bezpieczne umocowanie towaru. Każdy meblowóz wyposażony jest w pasy i listwy do mocowania ładunków delikatnych, takich jak meble czy sprzęt RTV/AGD.

Team Member
Mercedes Sprinter furgon
12 m3, DMC 3.5T

Samochody te świetnie spisują się w dalekich trasach. Ich główne atuty to małe spalanie, duża prędkość, oraz wysoki komfort. Dzięki niemu pracownicy szybko i bezpiecznie mogą dowieźć ładunek do celu.

Team Member
Peugeot Partner
3 m3, DMC 2.5T

To najmniejszy pojazd w naszej flocie. Wykorzystywany w dostawach towaru drobnicowego do Klientów. Często też wykorzystywany przez ekipy pracowników, jako środek transportu osobistego.

Pełen przekrój stosowanych pojazdów pozwala nam na zaoferowanie pojazdu dokładnie dopasowanego do potrzeb zamawiającego usługę.

Logo

DTS Transport
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

homedelivery@dts.pl
+48 (22) 526 1000

KONTAKT

Team Member

Jarosław Leszczyński

Dyrektor Home Delivery

W firmie DTS jestem odpowiedzialny za rozwój działu usług Home Delivery. Pozyskuję nowych kontrahentów oraz rozwijam sieć magazynowo-logistyczną na terenie całego kraju.

e-mail: leszczynski@dts.pl
kom.: +48 795 525 703

Team Member

Janusz Szerszeń

Manager sprzedaży

W swojej pracy jestem odpowiedzialny za sprzedaż usług dla dużych korporacji. Moje wieloletnie doświadczenie w branży pozwala mi na odpowiednie zrozumienie potrzeb Klienta.

e-mail: szerszen@dts.pl
kom.: +48 795 525 750

Skontaktuj się z nami

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.

Nasz dział handlowy z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania, jak również przygotuje atrakcyjną ofertę handlową.

CENTRALA

DTS Transport
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

E-mail: homedelivery@dts.pl
Telefon: +48 (22) 526 1000 

Napisz do nas